Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Rouge Infusion Lip Stain,sephora-Νέα αγαπη!!!!

Δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για να μην καταλάβει κανείς που στήριξα τη συγκεκριμένη επιλογή . Το μόνο χρώμα που λατρεύω σε οτιδήποτε, στα ρούχα στη διακόσμηση του σπιτιού σε ό,τι μπορείτε να φανταστείτε δεν θα μπορούσα να μην το επιλέξω και σαν χρώμα μακιγιάζ .
 Το χρώμα σύμφωνα με τα Sephora είναι φούξια

εγώ πάλι το βλέπω ένα υπέροχο μωβ που ανάλογα με τις στρώσεις που θα βάλεις γίνεται όλο και πιο σκούρο και "γεματο" .
Η απόδοση είναι πραγματικα εκπληκτική και σιγουρα ενας πολυ καλος λόγος για να λατρέψεις τα lip stains των sephora.
Προτιμήστε 3 στρώσεις περιμένοντας λίγο αναμεσα στις εφαρμογές ή μόνο μια για πιο απαλο αποτέσμα.
 Eνα "μελάνι" που στεγνώνει αρκετά γρήγορα στα χείλη κι ομολογώ ότι το νιώθω μετά από κάποια ώρα να γίνεται ξηρό στα χείλη μου αλλα δε μπορούμε να τα έχουμε όλα .
 Η διάρκεια του είναι ικανοποιητική .
Τι εννοω,αν πατε απλα μια βόλτα ή στο γραφειο δε θα έχετε κανένα πρόβλημα ,αν βγείτε όμως για φαγητό ή ποτό μη ξεχασετε να το παρετε μαζί σας για να το ανανεώσετε.         
 

Θα το βρείτε σε 17 αποχρωσεις.
Και αυτό είναι το αποτέλεσμα στα χείλη μου.

9 σχόλια:

  1. συμφωνω, για μωβ το βλεπω και εγω! ωραιο ειναι παντως. εγω χθες αγορασα της beauty line no 22 που στο μαγαζι μου φανηκε σκουρο μωβ, μολις το φορεσα στα χειλη σπιτι ηταν ενα απαλο μωβ-σκουρο φουξια που μονο με πολυ χτισιμο θα γινει σκουρο!πηρα και ενα longlasting mattelipstick σκουρο κοκκινο (μη χασω γιατι δεν εχω καθολο κοκκινα, χαχαχα) στην πολυ χαμηλη τιμη των 2,50ε.δεν το εχω χρησιμοποιησει βεβαια ακομη, αλλα για την τιμη του δεν εχω και τρελες απαιτησεις! τα υπεροχοτερα υγρα ματ κραγιον που εχω δοκιμασει ειναι της radiant και δυσκολα θα τα αλλαξω. καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οντως και μενα μωβ μου φαινεται :P πολυ ωραιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρον! Ανανεώνεται εύκολα ή είναι σαν τα lip stains των Sephora που πρέπει να τα αφαιρέσεις τελείως και να τα εφαρμόσεις ξανά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φουξια προς το μοβ το βλεπω εγω, παντως ωραιο ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή