Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Forever Flawless Powder Jordana-η οικονομική πούδρα που "δούλευει"




Το προϊόν μακιγιάζ το οποίο τελειώνω γρηγορότερα από οποιοδήποτε άλλο είναι φυσικά οι πούδρες.

 Το δέρμα μου όπως έχω πει εκατοντάδες φορες είναι εξαιρετικά λιπαρο και αν δεν σετάρω το μακιγιάζ μου με μία πούδρα δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσει να διατηρηθεί αρκετά,φυσικά ανανεώνω διαρκώς ούτως ή άλλως καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Όπως καταλαβαίνετε χρειάζομαι μια πούδρα που να είναι οικονομική αλλά και αποτελεσματική. Δοκιμάζοντας αρκετές, μπορώ να πω ότι έχω πλέον αρκετά δύσκολα κριτήρια για να πω ότι μια απ' αυτές είναι καλή .
Όμως αυτό το post γίνεται για μια η οποία είναι πραγματικά δουλεύει, τουλάχιστον για το δικό μου δέρμα.

Πρόκειται για την Forever Flawless της Jordana την οποία μου έστειλε πριν από κάποιο διάστημα το ηλεκτρονικό κατάστημα be beauty (http://bebeauty.gr) . Την επέλεξα εγώ η ίδια μετά από πολύ καλές κριτικές που είχα διαβάσει αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα να είναι τόσο καλή.
 'Εχω την απόχρωση 104


είναι ιδιαίτερα καλυπτική, το καλοκαίρι μάλιστα σκέφτομαι ότι θα μπορώ να την φοράω χωρίς foundation
Το δέρμα μου φαίνεται μια χαρά μόνο με ένα περασμα, ακόμα και σπυράκια ή πόρους μπορείς να τους καλύψεις αρκετά καλά με τη συγκεκριμένη πούδρα.
Απλώνεται όμορφα και δεν φαίνεται άσχημα ακόμα και αν ξεφύγεις λίγο με την ποσότητα .


Δεν θα σου κάνει με τίποτα "σταμπες" ή γραμμές.
Και το σημαντικότερο είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική κατα της λιπαροτητας, σοκαρίστηκα την πρώτη φορά που πήγα να τσεκάρω το μακιγιάζ μου μετά από ώρες και περίμενα ότι θα γυαλίζω απιστευτα αλλα είχα πάρα πολύ λίγη λιπαρότητα, δε μπορούσα να το πιστέψω!
Κοστίζει μόνο 3 € .Πολύ καλή τιμή για τα εννιάμιση γραμμάρια προϊόντος αλλά και για αυτά που προσφέρει.
Η συσκευασία θυμίζει αρκετά mac, περιλαμβάνει καθρέφτη και σφουγγαράκι ,εγώ προτιμώ φυσικά να την απλώνω με το πινέλο μου.


Μπορείτε να την βρείτε σε έννια αποχρώσεις, σίγουρα κάποια θα ταιριάζει και στο δικό σας δέρμα .

4 σχόλια:

  1. Σιγουρα σε κάποια επόμενη αγορά μου θα την τιμήσω με τόσα καλά που διάβασα :) :) :) Με την λιπάρη επιδερμίδα μου πρέπει να την δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις. Η τιμή της σε σύγκριση με αυτά που συμφέρει είναι απίστευτη

      Διαγραφή
  2. επίσης σου προτηνω τις σκιες της jordana ειναι ματ γράφουν τέλεια και ειναι οικονομικοτατες επίσης έχουν αρκετή ποσότητα σε ένα πολυ σικ βαζάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και για αυτές έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και θα τις δοκιμάσω σίγουρα. Σ' ευχαριστώ

      Διαγραφή