Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Σειρά dermopur,Castalia για λιπαρές επιδερμίδες με τάση για ατέλειες-παρουσίαση & review

Όταν μιλάμε για το δέρμα μου μιλάμε για ένα δέρμα εξαιρετικά λιπαρό με τάση για ατέλειες και σπυράκια.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο όταν οι εταιρίες κυρίως οι φαρμακευτικές βγάζουν σειρές που απευθύνονται σε τέτοια δέρματα δεν χάνω ευκαιρία να τις δοκιμάσω.
Μία από τις σειρές οι οποίες με άφησαν αρκετά ικανοποιημένη ήταν και αυτή της Castalia, η dermopur.

 Στη συγκεκριμένη σειρά υπάρχουν προϊόντα για την καθημερινή υγιεινή και φροντίδα αλλά και προϊόντα πιο εξειδικευμένα.
Αρχικά για την καθημερινή υγιεινή υπάρχει το Gel καθαρισμού,το οποίο το έχω δοκιμάσει και μπορώ να σας πω ότι  είναι εξαιρετικά απαλό παρ' όλα αυτά νιώθεις ότι καθαρίζει σε βάθος το δέρμα και το αφήνει ενυδατωμένο, δεν το νιώθεις να τραβάει καθόλου μετά τη χρήση όπως συμβαίνει με άλλα καθαριστικά 
Το άρωμα του είναι ουδέτερο και κάνει πλούσιο αφρό.



Υπάρχει επίσης το σαμπουάν με το οποίο πλένεις και μαλλιά και σώμα ,είναι χωρίς σαπούνι και  βοηθάει την επιδερμίδα να απαλλαγεί από σπυράκια,λιπαρότητα και ερεθισμούς.Δυστυχώς γι αυτό δε μπορώ να σας πω τη γνώμη μου γιατί δεν το έχω δοκιμάσει αλλά υποθέτω ότι θα μου άρεσε εξίσου με τα υπόλοιπα.



Δε θα μπορούσε φυσικά να λείπει από τη σειρά μια ενυδατική κρέμα γιατί παρά τα προβλήματα της και η λιπαρή επιδερμίδα χρειάζεται ενυδάτωση. Η dermopur creme matifiante κινείται στις ίδιες απαιτήσεις δέρματος δηλαδή είχε πραγματικά ένα ματ αποτέλεσμα για κάποιες ώρες, δεν ήταν καθόλου λιπαρή ,δεν επιβάρυνε την επιδερμίδα μου και είχε επίσης ένα ουδέτερο άρωμα.
Αυτό είναι κάτι που εμένα δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, προτιμώ οι κρέμες μου να μυρίζουν όμορφα αλλά αυτό είναι το προσωπικό μου γούστο και συνήθως οι φαρμακευτικές εταιρείες δεν το ικανοποιούν.Σε περίπτωση που δε σας αρέσουν οι κρεμώδεις υφές η σειρά διαθέτει ενυδατική και σε μορφή gel,το sebogel Zn.



 Την ίδια αυτή σμηγματόρυθμιστική ενυδατική κρέμα μπορείτε να την βρείτε και με λίγο χρώμα ώστε να καλύπτει τις ατέλειες, η κάλυψη φυσικά είναι μικρή αυτό θα πρέπει να το ξέρετε.
Για πρωινές ώρες και περιόδους που το δέρμα σας είναι απαλλαγμένο από σπυράκια είναι μια χαρά,εγω τη χρησιμοποιούσα μονίμως με ιδιαίτερα καλυπτική πούδρα.







Η Dermopur Lactoker και η Dermopur creme gommante είναι εξειδικευμένα προιόντα για πιο βαριές περιπτώσεις ακμής και δεν τις έχω χρειαστεί


αλλά τις αντηλιάκες εννοείται τις έχω δοκιμάσει και μου άρεσαν.Κυκλοφορούν δύο,με δείκτη προστασίας 30 και οι δύο,η μία με χρώμα για κάλυψη η άλλη χωρίς,διαλέγετε και παίρνετε.
'Εχετε δοκιμασει καποιο προιόν απ' τη σειρα;πείτε μου τη δική σας γνώμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου