Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Χείλη για φίλημα σε 4 βήματα!

Τα χείλη θεωρούνται από κάποιους ως το πιο ερωτικό σημείο του πρoσώπου, εγώ θα διαφωνήσω ως πιο ρομαντική και θα πω ότι αυτό είναι τα μάτια παρόλαυτα το να έχουμε όμορφα χείλη, χείλη για φίλημα είναι πολύ σημαντικό νομίζω για όλες μας.
Σε αυτό το post θα σας πω μερικά τρικς τα οποία χρησιμοποιώ εγώ για να κάνω τα δικά μου χείλη πιο όμορφα.



1. Απολέπιση και ενυδάτωση.
 Ναι και τα χείλη μας χρειάζεται απολέπιση. Εγώ την κάνω χρησιμοποιώντας την οδοντόβουρτσα μου.
Τρίβω ελαφρά την περιοχή των χειλιών με σκοπό να απομακρύνω τα διάφορα πετσάκια που μπορεί να έχουμε κυρίως τώρα τον χειμώνα κι στη συνέχεια ενυδατώνω με κάποιο lip balm. Αν δεν έχετε κάτι τέτοιο και ένα κλασικό Liposan αρκεί.



2. Χρησιμοποιήστε μολύβια για να κάντε το περίγραμμα των χειλιών.
 Με αυτόν τον τρόπο το κραγιόν σας δεν θα τρέξει προς τις άκρες των χειλιων, δεν θα βγει απ' έξω και θα έχετε ένα όμορφο αποτέλεσμα για αρκετές ώρες .



3.Γεμίζουμε τα χείλη με το αντίστοιχο κραγιόν της προτίμησής μας.
 Θα πρότεινα να μην έχει ιδιαίτερα διαφορετική απόχρωση το μολύβι των χειλιών από την απόχρωση του κραγιόν, διαφορετικά το αποτέλεσμα φαίνεται κάπως περίεργο.



4. Πριν ετοιμαστούμε για να φύγουμε ταμπονάρουμε ελαφρά με ένα χαρτομάντηλο έτσι ώστε και το χρώμα να γίνει λίγο πιο ματ αλλά και όλη περίσσια ποσότητα  κραγιόν να φύγει και να μην έχουμε πρόβλημα μετά.


4 σχόλια:

  1. Ενδιαφερουσες συμβουλες, καποιες τις τηρω και εγω!
    Καλη Χρονια Σπυριδουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει να αρχίσω την απολέπιση μου φαίνεται, γιατί τα χείλη μου είναι χάλια :P
    Και δεν στρώνουν τα κραγιόν από πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλέ αποκλείεται εσύ να έχεις αφήσει απεριποίητα τα χειλη σου!

      Διαγραφή