Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Στα boudoirs των φιλεναδων μου-Βουλα

Κι εφτασε επιτελους σ' αυτη τη στηλη που συνεχιζω να εκθετω τις φιλεναδες μου (απλα αστειευομαι!!!!), η σειρα της λατρεμενης μου φιλης της Βουλας.
Το απογευμα που πηγα στο σπιτι της φυσικα την πετυχα να κανει νυχια,τι αλλο;;


 Ειναι το παθος της.Μπορει να τη δεις αβαφη αλλα ποτε με απεριποιητα νυχια,και παντα τα εχει τοσο ομορφα που ζηλευω!Εννοειται οτι η πλειοψηφια των καλλυντικων προιοντων που εχει αυτο το boudoir ειναι για τα νυχια,καλαθακια γεματα βερνικια
με σαφεις προτιμησεις σε μαρκες οπως η Golden Rose
και η sixteen
και τονους απο εργαλεια,αυτοκολλητα,βασεις,top coαt,στρας
δε σας τα δειχνω ολα γιατι θα εξαντλησουμε το post αποκλειστικα με το θεμα νυχια ενω θελω τοσο να  περασουμε στο προσωπο που ειναι το δικο μου αγαπημενο.τι προιοντα θα βρουμε;;
lip gloss,δειτε αυτο απο αccesorize,πανεμορφη συσκευασια!
κραγιον lovie,essence.lee hαton,sephorα....
μασκαρα,αvon και x-trαordinαire που φυσικα την προτεινα εγω
μολυβια,σε πρωτοτυπα χρωματα.τα αγαπημενα της ειναι αυτα απο Lee Hαton.
και σκιες, ολες σε παστελ χρωματα
Ποσο μ αρεσουν αυτα τα "ψαχτιρικα"- "κουτσομπολικα" post!Συντομα κοριτσια μου με αλλο ενα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου