Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Mac Dupes alert!!!!

Οταν μιλαμε για dupes εννοούμε αντιγραφές ακριβών και συνήθως δημοφιλών προιόντων από εταιριες χαμηλότερου κόστους.

αν θέλετε τη γνώμη μου καποια dupes δεν υστερούν σε τίποτα σε σχέση με τα πρωτότυπα.
Πoλλές λίστες από dupes κυκλοφόρουν στο διαδίκτυο και είναι ένα από τα αγαπημένα θέματα πολλών κοριτσιών.
Σ' αυτο το ποστ θα σας δείξω οτι "καρφίτσωσα" εγω στις "βόλτες" μου στο πολυαγαπημενο pinterest ( όπου μπορείς να με βρείς εδώ http://gr.pinterest.com/spiridoulak7/ )σχετικα με Mc.

Σας τελείωσαν λοιπόν τα αγαπημένα σας προϊόντα της Mac; θεωρείτε πως είναι πολύ ακριβά για τον προϋπολογισμό σας ;
Σας έχω τη λύση .
 Για κραγιόν, για σκιές.
 Χωρίς πολλά λόγια, οι φωτόγραφιες, πιστεύω ότι είναι πολύ επεξηγηματικές και βοηθητικές από μόνες τους.
  αν  σας αρέσει αυτό το post,πείτε  μου κάτω στα σχόλια να κάνουμε και αλλα παρόμοια.
Σας φιλώ. 








7 σχόλια: