Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Benefit, They're Real! Push-Up Liner-ανταποκρίνεται στη φήμη του;;

Όπως θα καταλάβετε και από τα post που έρχονται, τελευταία έχω πάθει έναν έρωτα με τη Benefit . Δεν θα μπορούσα λοιπόν να μην δοκιμάσω το καινούργιο της αϊλάινέρ το οποίο έχει πολυδιαφημιστεί και έχει γίνει ένα από τα best seller της εταιρείας .

 Πρόκειται για ένα gel eyeliner σε μορφή στυλό που προστέθηκε στη σειρά they're real.
 Το βρήκα σε προσφορά στα Sephora και δεν υπήρχε περίπτωση να μην το αγοράσω με μια τιμή γύρω στα 20 € .

Ας ξεκινήσουμε με τα θετικά του :
-εύχρηστο και πρακτικό.Μπορείτε ακόμα και να το κουβαλάτε στην τσάντα σας.
Gel eyeliner χωρίς βαζάκι,χωρίς πινελάκι για μακιγιαζ express.
-όπως διατείνεται και το ίδιο το προϊόν είναι κάτι παραπάνω από εύκολο πλέον να κάνετε τα μάτια σας μεγαλύτερα και πιο σέξι. Χάρη στο σχήμα της μύτης του μπορείτε εύκολα να σχηματίσετε μια όμορφη γραμμή πολύ κοντα στις βλεφαρίδες σας.Ιδανικό για cat eye look.
-To μακιγιάζ γίνεται πραγματικά πολύ απλά,ιδίως αν έχετε σταθερό χέρι, καθώς περνώντας το μολύβι αφήνετε χωρίς να πιέσετε ένα πολύ έντονο ματ χρώμα.


 -Η διάρκεια του είναι επίσης εκπληκτική, προσωπικά το φοράω το πρωί και μπορεί να κοιμηθώ το μεσημέρι χωρίς να ξέβαφτώ και όταν ξυπνήσω η σέξι γραμμή θα είναι ακόμα εκεί ανέπαφη και αναλλοίωτη.
 Αρνητικά:
- το σπουδαιοτερο αρνητικό που μπορώ να πω για το συγκεκριμένο αϊλάινέρ είναι ότι μου σπάει πολύ εύκολα η μικρή ποσότητα gel που βγαίνει και έτσι πιστεύω ότι θα τελειώσει πολύ γρήγορα χωρίς λόγο .


-στεγνώνει αμεσως μόλις το εφαρμόσεις οπότε δεν έχεις και πολλα περιθώρια λάθους εκτός αν είσαι έτοιμη να βάφεις και να ξεβάφεις την περιοχή,πράγμα που απαιτεί υπομονή και χρόνο.Δε διαθέτω τίποτα απ΄τα δυο κι έτσι φροντίζω να είμαι πολύ προσεκτική.
-Η τιμή του που είναι αρκέτα υψηλή.25 ευρώ είναι πολλά αν δεν μιλάμε για το τέλειο eyeliner!

 Σε γενικές γραμμές πάντως μου άρεσε αρκετά και πιστεύω ότι είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα στο είδος του,τουλάχιστον από αυτά που εχω τεστάρει εγώ..
Το έχετε δοκιμασει ή είναι ακόμα στη wishlist σας;;

11 σχόλια:

  1. Eίναι πολύ καλό με φοβερή απόδοση και διάρκεια αλλά με εκνευρίζει που αφαιρείται δύσκολα και αυτό και η αντίστοιχη μάσκαρα! Αν θέλεις τσέκαρε το blog μου! :D <3 http://shopnhaul.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πήραμε κι εμείς τώρα που το βρήκαμε σε προσφορά, αλλά δεν το έχουμε τεστάρει ακόμα. Όντως πολύ ακριβό για να μην είναι ιδανικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η μάσκαρα που πήρα με απογοήτευσε εντελώς, δεν κάνει τα πράγματα που θελω για να δικαιολογισει την τιμή της και έτσι παρόλο που το έπιασα στα χεριά μου προτίμησα να μην το πάρω!!!! Εχω και εγω αγαπη στην benefit αλλά στις νέες παλετιτσες που έβγαλε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι κι εγω δεν τρελάθηκα με τη μάσκαρα Νεκταρία μου,την περίμενα καλύτερη αλλα η αγάπη για την εταιρεία αυτή παραμένει.σε φιλω

      Διαγραφή
  4. Η benefit είναι έρωτας πραγματικά! Εγώ δοκιμάζω τώρα την μάσκαρα the real!! Kαλή χρονια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένη με τη μάσκαρα αλλά το αϊλάινέρ είναι άλλη υπόθεση. Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. πολυ ακριβο ειναι για eyeliner γαμωτο :( αλλα παντως αν το βρω σε εκπτωση θα το παρω να δουμε αν αξιζει,γιατι απο οσα λες φαινεται καλο!! φιλια!καλη χρονια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρκετά ακριβό όντως, αλλά μην ξεχνάμε ότι τα benefit δεν είναι και ευρείας...Να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω γιατί αλλά ποτέ δεν μου γέμισε το μάτι αυτό το προιόν! Τουλάχιστον, χαίρομαι που διαβάζω και θετικές κριτικές.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή