Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Τα 25 ευχαριστω

Ένα παλιοτερο κείμενο που αγαπησα πολυ και του αξιζε μια θέση σ΄ αυτο το blog.



Η ιδεα αυτου του ποστ ανηκει στη Μiss Bella Bamba ( http://missbellabamba.blogspot.gr/2014/11/miss-bella-25.html ) και ομολογω οτι με ενθουσιασε γιατι ειναι κατι εντελως διαφορετικο απ΄αυτα που εχουμε συνηθισει να διαβαζουμε σε beauty blogs και εξαιρετικα ενδιαφερον καθως βλεπεις τι εκτιμα καθε blogger στη ζωη αυτη.
Οταν ξεκινησα να το δουλευω στο μυαλο μου, μου φανηκε πως ετοιμαζομουν για ευχαριστηριο λογο σε απονομη των Οσκαρ αλλα αυτο δε θα με σταματησει απ' το να το γραψω ακομα κι αν φαινεται αστειο.
Στο κατω κατω ολοι χρωσταμε ενα ευχαριστω καπου και ηρθε η ωρα να πω τα δικα μου μαζεμενα.



1.Ευχαριστω τη μαμα μου που μου εμαθε τι θα πει ανιδιοτελης αγαπη.
 2.Ευχαριστω το γιο μου που υπαρχει.
3.Ευχαριστω τον αγαπημενο μου που στεκεται διπλα μου αντρας και φιλος.


4.Ευχαριστω τις φιλες μου για το μοιρασμα,τα γελια,τα δακρυα,τις αγκαλιες,το "ειμαι εδω".
5.Ευχαριστω τη Ραλλου,τη σκυλα μου που ενθουσιαζεται το ιδιο οταν με βλεπει ειτε εχω λειψει ενα λεπτο ειτε μια μερα.
6.Ευχαριστω ολες τις δυσκολιες που ηρθαν και ξεκαθαρισαν το τοπιο για το ποιοι ανθρωποι θελουν κι αξιζουν να ειναι στη ζωη μου.
7.Ευχαριστω τα σημαδια μου που μου δειχνουν οτι ξερω να παλευω.
8.Ευχαριστω τη θαλασσα που παντα καταφερνει να με ηρεμει.



9.Ευχαριστω τα βιβλια που περασαν απ' τα χερια μου και μου ανοιξαν το μυαλο.
10.Ευχαριστω τον Κλιμτ,την Καλο και το Σαγκαλ που εκαναν τον κοσμο,τη ζωη μου και το σπιτι μου ακομα πιο ομορφα.

11.Ευχαριστω τα Καλοκαιρια που συνεχιζουν να 'ρχονται και να με γεμιζουν δυναμη για τις υπολοιπες εποχες.
12.Ευχαριστω τον Nicéphore Niépce.Ολα αυτα τα βιντεο και οι φωτογραφιες απο αγαπημενα προσωπα,αγαπημενα μερη,αγαπημενες στιγμες που ολοι κραταμε σα θησαυρο δε θα υπηρχαν χωρις αυτον.
13.Ευχαριστω τον εαυτο μου που δε σταματα ποτε να με εκπλησσει.
14.Ευχαριστω τους αγνωστους ανθρωπους που καποια στιγμη μου χαρισαν ενα χαμογελο,μια καλη κουβεντα και με καναν και παλι να ελπιζω.
15.Ευχαριστω ολους αυτους τους Δον Κιχωτες που κουβαλαμε τα ιδια μυαλα και ετσι δε νιωθω μονη.
16.Ευχαριστω ολους αυτους τους υπεροχους μουσικους που εχουν συντροφεψει τις λυπες και τις χαρες μου απο τον Παυλο Παυλιδη και τον Κερτ Κομπειν μεχρι τον Γιαν Τιρσεν,το Θαναση Παπακωνσταντινου και το Μανο Χατζιδακι.



17.Ευχαριστω τον ανθρωπο που με στηριζει με οποιο τροπο μπορει, ολη μου τη ζωη με μοναδικο ανταλλαγμα την αγαπη μου.
18.Ευχαριστω σε ολες τις μικρες απολαυσεις της καθημερινοτητας:κραγιον,σοκολατες,αρωματικο τσαι.

19. Ευχαριστω το σκηνοθετη Ζαν Πιερ Ζενε που μου χαρισε την αγαπημενη μου ταινια,την Αμελι.
20.Ευχαριστω τον κοσμο που ειναι τοσο μεγαλος κι ετσι η επιθυμια για ταξιδια δεν τελειωνει ποτε.
21.Eυχαριστω τα παιδικα χαμογελα που παντα αποτελεσαν και αποτελουν το δικο μου μαγικο φιλτρο.


22.Ευχαριστω τις Κυριακες που μ΄αφηνουν να χουζουρευω.
23.Ευχαριστω την ανησυχη μου φυση,δε θα βαλτωσω ποτε!
24.Ευχαριστω που εχω γυρω μου πολλα παιδια,λουλουδια και ζωα.
25.Ευχαριστω εσενα που με διαβαζεις τωρα και σου ανοιγω την καρδια μου.

1 σχόλιο: